Początki
Kiedy poznałam Monikę prowadziła bardzo popularnego bloga i kanał na Instagramie z domowymi przepisami na pyszności. Choć jej społeczność jest ogromna, a przepisy cieszą się wielkim zainteresowaniem, sam profil wymagał dopracowania: brakowało mu spójności i wyróżnika, dzięki któremu widzowie od razu rozpoznaliby zdjęcia Moniki spośród wielu innych przewijających się na Instagramie. Miałyśmy okazję spotkać się dwa razy: na dwudniowym kursie w 2022 roku oraz indywidualnym szkoleniu w plenerze w 2024, by zdobyć dodatkowe umiejętności. Monia poszerzała także swoją wiedzę korzystając z moich kursów online z zakresu kompozycji, obróbki zdjeć oraz tworzenia kulinarnych reels.
Co się zmieniło?
- Na szkoleniu 1:1 Monia opanowała swój aparat, co dało jej dużo większą pewność siebie w tworzeniu nowych kadrów, a znajomość poszczególnych funkcji przełożyła się na konkretne efekty na fotografiach
- Jej profil od pierwszych sekund przykuwa uwagę: jest piękny, niesamowicie apetyczny, a sami obserwatorzy zauważyli i chwalą tą ogromną przemianę
- Dopracowany feed pokazuje profesjonalizm i zachęca reklamodawców oraz klientów do podjęcia współpracy: Monia współpracuje z lokalnymi rękodzielnikami, cenionymi firmami kosmetycznymi, a także markami kulinarnymi
- “Gdyby nie decyzja o tym, by polepszyć jakość zdjęć, feed profilu nie wyglądałby tak jak teraz (brak spójności)”
- Jej klientami są m.in. Ceramika Bolesławiec, House Of Asia, Blendy Go, Cukier Królewski i wiele innych znanych marek
Przed kursem

Po kursie


Początki
Mariola dołączyła do mojego szkolenia indywidualnego z fotografii jedzenia w lipcu 2023 roku, aby nauczyć się zasad stylizacji kulinarnej, tworzenia pięknego storytellingu oraz kreowania kadrów z lokowaniem produktów różnych firm. W 2024 roku ukończyła i z zapałem zaczęła wdrażać także wiedzę z kursu online “Fotografia Dark Mood” oraz “Przepis na kulinarne reelsy” oraz, aż nagle robienie kulinarnych rolek i zdjęć stało się jej zawodową codziennością.
Co się zmieniło?
- Zaledwie 3 miesiące po szkoleniu indywidualnym nawiązała współpracę z lokalną cukiernią i restauracją Rozkówka, dla której tworzy stały kontent na social media
- W 2025 roku założyła własną firmę i ciągle się szkoli, aby połączyć fotografię z usługami marketingowymi (prowadzeniem social mediów dla gastronomii)
- Współpracuje z kilkoma lokalnymi firmami oraz marką Krokus, dla których tworzy klimatyczne zdjęcia oraz wideo
- Postawiła wszystko na jedną kartę: stworzyła swoje domowe studio i z odwagą pozyskuje nowych klientów, których przyciąga swoją otwartością i ogromem świetnych pomysłów
Przed kursem

Po kursie


Początki
Pierwsza próba sesji kulinarnej dla klienta okazała się prawdziwą klapą! Justyna zawodowo zajmuje się grafiką i przy okazji wykonywania etykiet na słoik masła orzechowego dla pewnej firmy podjęła się także wykonania zdjęć samego produktu, choć nie miała w tym zakresie żadnego doświadczenia. Fotografie nie zyskały aprobaty klienta, co zniechęciło ją do dalszych prób i mocno podcięło skrzydła.
Podczas dwóch dni nauki na kursie indywidualnym, do którego Justyna dołączyła w kwietniu 2024 roku omówiłyśmy wszystkie błędy, które były przyczyną tej klapy oraz skupiłyśmy się na obsłudze aparatu i zasadach pracy ze światłem oraz kompozycji. Krótko po naszym spotkaniu pochwaliła się zdjęciami na totalnie nowym poziomie! Justyna dodatkowo skorzystała ze wszystkich moich kursów online, co niesamowicie przełożyło się na jakość jej zdjęć.
Co się zmieniło?
- 5 miesięcy po szkoleniu, dzięki konsekwentnej pracy stworzyła swoją pierwszą realizację dla najpopularniejszej kawiarni w Krakowie
- Nowe umiejętności dodały jej wiary w siebie i zmotywowały do robienia regularnych sesji tak po prostu, dla siebie 🩷
- Zrozumiała jak ogromną rolę w fotografii pełni światło, dzięki czemu jej fotografie zyskały magiczny klimat
- Uwierzyła w siebie i w swoje możliwości jako fotografki, co otwiera przed nią nową, zawodową furtkę
Przed kursem

Po kursie


Niebawem pojawi się więcej sukcesów